תחרויות  התעשיה יערכו און ליין בתאריכים המקוריים
 הרשמה מקוונת לצפייה דרך הלינק לרכישת כרטיסים (ללא עלות)

 

פורום הפיצ'ינג ה- 10 לסרטי גמר חיפה הבינלאומי הוא במה יצירתית להצגת סרטי גמר של סטודנטים וסטודנטיות לרוחב המכללות ובתי הספר המקצועיים לאמנות בישראל, בשלבים שונים של פיתוח והפקה.

באירוע משלב אנשי מקצוע ומעלה שיח מקצועי לקידום הסטודנטים והסטודנטיות בשלב משמעותי של השקת יצירתם בפומבי.

מענק הפקה קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, מענק חדר אונליין אופוס הפקות, מענק עריכת סאונד ג׳אנגלסאונד.

הפרויקטים המשתתפים:

אני שק חול - יובל ברנע, אוניברסיטת תל אביב בית הספר לקולנוע ע"ש טיש

טליה היא נערת מים מסורה שכל מטרתה היא שכולם יהיו מסופקים ורווים תמיד. בתוך הטירוף והסחרור של צילומי סרט עצמאי אמריקאי, ב-40 מעלות חום, במדבר האכזרי של ישראל, טליה מתקשה לשים גבולות. בניסיון לרצות את כולם, טליה מאבדת את עצמה - והופכת לשק חול.


 

 

פעם ראיתי רכבת נוסעת - בר מיסוצ'ניק, מנשר לאמנות

אבא של איה לא מפסיק לבכות והיא לא יכולה יותר. היא נאחזת באמן המבוגר שבא אליה בלילה. אולי הוא יעזור לה לשכוח מה שהיא חווה ביום. נעה בין ניצול לחמלה, היא מחפשת לעצמה מקום.


 

 

מטריושקה - אלמוג הלר,מנשר לאמנות

לילי היא אמנית צעירה ועובדת מין שנוהגת לצלם את לקוחותיה מבלי ידיעתם, אבל יותר מכך -היא בכלל הדמות הראשית בתסריט החדש שכותב דניאל, סטודנט צעיר לקולנוע. בהדרגה, הקשר בין השניים מתהדק וגורלם הופך למקביל יותר ויותר.


 

 

הוא חזר - יאיר גוטפריד, סם שפיגל ביה"ס לקולנוע וטלוויזיה

בני, רב חרדי בהווה ו גולש גלים בעבר, מופיע יום אחד במסעדת חוף בתל אביב כדי לנסות להתפייס עם בתו החילונית, דיני , אחרי שנים של נתק. דיני מופתעת מאביה שצץ לפתע, אך לא מוכנה ל דבר איתו . בני מבי ן שהוא צריך למצוא נתיב לליבה. הדרך לפייס אותה לא תגיע בקלות.


 

 

מעשה בניגון - רפאל פומרנץ, סם שפיגל ביה"ס לקולנוע וטלוויזיה

אל רב הגטו רב נוחם, מגיע ביקור פתע של היודנראט שמבקשים ממנו לתת "פסק" בשאלה נוראית. הנאצים דורשים שמות של עשרה יהודים להריגה ולא הם ייקחו בכור של כל משפחה. רב נוחם נמנע בתחילה לקבל את הבקשה עד שמבין שמדובר גם בבנו, חיים אייזיק. 


 

 

הדברים שאנחנו עושים בשביל אהבה ואזרחות זרה - איל סגרסקי, סם שפיגל ביה"ס לקולנוע וטלוויזיה

‏בעתיד הקרוב, ניני ואשתו איה מגיעים לשגרירות פודולביה כדי לזכות באזרחות זרה. התבטאות פוגענית  מחייבת את ניני להתמודד עם מחיר ההגירה - זרות ואובדן שפה. כלומר, הדרך היחידה להשיג את הדרכון ולברוח מהדיסטופיה ההתלהבות הישראלית היא לעבור כריתת לשון. האם יהיה מוכן לשלם את המחיר? אם לא בשבילו, בשביל איה והדורות הבאים?


 

 

האחות הכי טובה - נועה ששון, סמינר הקיבוצים

בעקבות עיכוב של אימה בעבודה, הילי נאלצת לקחת את אחותה על הרצף האוטיסטי, סופי, איתה לדייט עם תום. במהלך הערב נוכחותה של סופי שלא מבינה את הסיטואציה גורמת לפיצוץ. הערב הגורלי בחייהן של האחיות יגרום להן ללמוד על גבולות, על אהבה, ועל הקשר המיוחד ביניהן.


 

 

נושה - עדי כהן, סמינר הקיבוצים

דרמה משפחתית, לאחר שהאם נפטרה והמוסך המשפחתי בפשיטת רגל, נויה ואביה מנסים לתקן את הסובארו הישנה של האמא. ניסיון תיקון הסובארו מציף את מורכבות היחסים ומשקעי העבר בין נויה ואביה. נויה עומדת בפני דילמה. האם היא תנקוט עמדה מול אבא שלה ותצא מהגורל שנכפה עליה?


 

 

חדר שלי ושלך - שי בסקין, מכללת ספיר

יעלי (30) היא עובדת סוציאלית בחדר אקוטי בבית חולים. לילה אחד מגיעה לחדר מירה (57) לאחר שעברה תקיפה מינית. כשיעלי מגלה שמירה ירתה בבן זוגה שתקף אותה, יעלי צריכה להחליט כיצד לפעול.


 

 

קרדיט תמונה: עופר דבוש